ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ: ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΠΙΛΟΤΟΥ: ΤΟ ΜΗ 17 ΚΑΤΑΡΡΙΦΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΛΥΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ Α/Φ.: Shocking Analysis of the ‘Shooting Down’ of Malaysian MH17

 

ΜΑΧΗΤΙΚΟ Α/Φ. ΕΤΣΙ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΟΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΠΕΡΙ ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΟΡΩΣΣΩΝ ΤΟΥ ΝΤΟΝΕΣΚ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΡΩΣΙΚΗ ΘΕΣΗ ΟΤΙ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ, ΚΑΘΟΣΟΝ  ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ Α/Φ ΙΠΤΑΤΟ  ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΜΑΧΗΤΙΚΟ ΣΟΥΧΟΙ 25

ΙΔΟΥ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ:

Στηρίζει την ανάλυσή του στο διάτρητο πιλοτήριο από βολίδες αντι-τάνκ των μαχητικών SU 25.

πιλοτος

Το εντυπωσιακό άρθρο του πιλότου-εμπειρογνώμονα Peter Heisenko, στην Ιστοσελίδα του, anderweltonline.com, αναφέρει τα εξής

“Η τραγωδία του Μαλαισιανού ΜΗ17 εξακολουθεί να διατηρείται μακριά από το φως της σαφήνειας.
Οι ηχογραφήσεις πτήσεως βρίσκονται στην Αγγλία υπό εξέταση. Τι μπορεί να προκύψει από αυτή; Ίσως περισσότερα από όσα μπορείτε να υποθέσετε.
Ειδικότερα οι ηχογραφήσεις φωνής θα έχουν ενδιαφέρον, όταν εξετάσετε την εικόνα του θραύσματος του πιλοτηρίου. Ως εμπειρογνώμονας της αεροπορίας, εξέτασα με μεγάλη προσοχή τις φωτογραφίες κομματιών του αεροπλάνου που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Πρώτα, μου έκανε κατάπληξη πόσο λίγες φωτογραφίες μπορούμε να βρούμε στο Google από τα θραύσματα του αεροπλάνου. Όλες είναι χαμηλής ανάλυσης, εκτός από μία: Το θραύσμα του πιλοτηρίου κάτω από το παράθυρο, στην πλευρά του πιλότου. Αυτή ωστόσο η εικόνα συγκλονίζει. Στην Ουάσιγκτον μπορείς τώρα να ακούσεις απόψεις πως επρόκειτο για « ενδεχομένως ένα τραγικό λάθος/ατύχημα» .
Αυτό δεν με εκπλήσσει καθόλου, κατόπιν αυτής της εικόνας του πιλοτηρίου.

συντριμμια

Τρύπες εισόδου και εξόδου βολίδων στην περιοχή του πιλοτηρίου.

Τα γεγονότα κραυγάζουν και βρίσκονται πέρα από το πεδίο των υποθέσεων: Το πιλοτήριο παρουσιάζει ίχνη κανονιοβολισμού! Μπορείτε να δείτε ότι τα χείλη από ένα μέρος των οπών είναι λυγισμένα προς τα μέσα. Αυτές είναι οι μικρότερες τρύπες, στρογγυλές και καθαρές, που δείχνουν τα σημεία εισόδου, πιθανότατα βλήματος διαμέτρου 30 χιλιοστών. Τα χείλη των άλλων, των μεγαλύτερων και κάπως ξεφτισμένων τρυπών εξόδου δείχνουν σχίσματα εξέχοντος μετάλλου που προκλήθηκαν από βλήματα του ίδιου διαμετρήματος.

Επιπλέον, είναι φανερό ότι σε αυτές τις τρύπες εξόδου του εξωτερικού στρώματος του διπλού αλουμινίου της ενισχυμένης δομής τα άκρα είναι σχισμένα ή λυγισμένα -προς τα έξω! Επιπλέον είναι ορατά μικροκοψίματα, όλα λυγισμένα προς τα έξω, γεγονός που δείχνει ότι θραύσματα βγήκαν από το εξωτερικό περιτύλιγμα από μέσα από το πιλοτήριο. Τα ανοιγμένα σημεία καρφώματος είναι επίσης λυγισμένα προς τα έξω.

Εξετάζοντας αλληλοδιάδοχα τις διαθέσιμες φωτογραφίες ένα πράγμα επιβάλλεται στην προσοχή: Όλα τα κομμάτια του αεροπλάνου των τμημάτων πίσω από το πιλοτήριο είναι σε μεγάλο βαθμό άθικτα, εκτός βέβαια του ότι μόνο θραύσματα του αεροπλάνου απέμειναν.

Μόνο το τμήμα του πιλοτηρίου δείχνει αυτά τα περίεργα σημάδια της καταστροφής. Αυτό αφήνει στον εξεταστή ένα σημαντικό ίχνος.

Αυτό το αεροπλάνο δεν χτυπήθηκε από πύραυλο στο κεντρικό τμήμα του. Η καταστροφή είναι περιορισμένη στην περιοχή του πιλοτηρίου. Τώρα πρέπει να προσθέσετε στα δεδομένα ότι αυτό το τμήμα είναι κατασκευασμένο από ειδικά ενισχυμένο υλικό. Και τούτο επειδή η μύτη οποιουδήποτε αεροπλάνου πρέπει να αντέχει στην σύγκρουση με ένα μεγάλο πουλί σε υψηλές ταχύτητες. Μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία ότι σε αυτή την περιοχή έχουν τοποθετηθεί πολύ ισχυρότερα μείγματα αλουμινίου από ότι στο υπόλοιπο του κελύφους του αεροσκάφους.

Στην συντριβή του αεροπλάνου της Παναμέρικαν στο Λόκερμπυ, ένα μεγάλο τμήμα του πιλοτηρίου διασώθηκε ενιαίο, ακριβώς λόγω αυτής της ειδικής δομής. Στην περίπτωση του Μαλαισιανού ΜΗ17 είναι σαφέστατο ότι και σ΄αυτό επίσης σημειώθηκε έκρηξη μέσα στο αεροπλάνο.

συντριμμια2

Πυρομαχικά προορισμένα για την καταστροφή τάνκς.

Τι επομένως μπορεί να έχει συμβεί;

Η Ρωσία δημοσίευσε πρόσφατες καταγραφές ραντάρ που επιβεβαιώνουν την παρουσία τουλάχιστον ενός ουκρανικού καταδιωκτικού SU25 πολύ κοντά στο ΜΗ7. Αυτό συμπίπτει με την μαρτυρία του -τώρα αγνοούμενου- Ισπανού ρυθμιστή εναέριας κυκλοφορίας ( Κάρλος), ο οποίος επεσήμανε δύο ουκρανικά μαχητικά κοντά στο Μαλαισιανό επιβατικό.

Αν τώρα εξετάσουμε τον εξοπλισμό του αντιπροσωπευτικού SU25, μαθαίνουμε ότι: Είναι εξοπλισμένο με ένα δίκαννο πυροβόλο 30 χιλιοστών, τύπου GSh-302/AO-17A, εφοδιασμένο με γεμιστήρα 250 εμπρηστικών βολίδων και εκρηκτικών βολίδων ντουμ-ντούμ αντι-τάνκ, τοποθετημένων σε εναλλασσόμενη σειρά. Το Πιλοτήριο του ΜΗ17 δέχθηκε σαφώς πυρά και από τις δύο πλευρές :οι τρύπες εισαγωγής και εξαγωγής εμφανίζονται στο ίδιο θραύσμα τμήματος του πιλοτηρίου.

Τώρα ας εξετάσουμε τι συμβαίνει όταν μια ριπή από εμπρηστικές και
εκρηκτικές βολίδες αντιτάνκ πλήξουν το πιλοτήριο. Πρόκειται για βλήματα σχεδιασμένα να καταστρέψουν ένα σύγχρονο τανκ. Οι εμπρηστικές βολίδες αντιτάνκ διέσχισαν το πιλοτήριο και βγήκαν από την άλλη πλευρά του ελαφρά παραμορφωμένες. Προορισμός τους είναι άλλωστε να διατρήσουν την ισχυρή θωράκιση ενός τανκ. Επίσης οι εκρηκτικές βολίδες θραυσμάτων, χάρις στα πολυάριθμα σημεία κρούσεως τους, προκαλούν μαζικές εκρήξεις μέσα στο πιλοτήριο, αφού αυτό προορίζονται να κάνουν. Δεδομένων των ταχύρρυθμων βολών του πυροβόλου GSh-302, θα προκαλέσει ταχεία σειρά εκρήξεων μέσα στο πιλοτήριο, μέσα σε πολύ σύντομο χρόνο. Που –θυμηθείτε το- κάθε μια τους προορίζεται να καταστρέψει ένα τάνκ.

συντριμμια3

Τι είδους «λάθος» διαπράχθηκε έτσι –και από ποιόν;

Επειδή το εσωτερικό των αεροπλάνων της πολιτικής αεροπορίας είναι ερμητικά κλειστός θάλαμος υπό πίεση, οι εκρήξεις, σε κλάσμα του δευτερολέπτου, θα αυξήσουν την πίεση στο εσωτερικό της καμπίνας σε σημείο ρήξεως. Ένα αεροπλάνο δεν είναι εφοδιασμένο γι΄αυτό, θα σκάσει σαν μπαλόνι. Αυτά εξηγούν ένα εύλογο σενάριο.

Τα σχεδόν ατόφια θραύσματα των πίσω τμημάτων του αεροσκάφους διερράγησαν στα ασθενέστερα σημεία της δομής, πιθανώτατα κάτω από εξαιρετική εσωτερική πίεση αέρος. Οι εικόνες της ευρείας διασποράς των συντριμμάτων και ο βάναυσος τραυματισμός του πιλοτηρίου ταιριάζουν αρμονικώτατα. Επιπλέον ένα τμήμα πτέρυγας δείχνει ίχνη ξυστής βολής, της οποία προέκταση οδηγεί στο πιλοτήριο. Και είναι ενδιαφέρον ότι ανακάλυψα πως τόσο η φωτογραφία υψηλής ανάλυσης του διάτρητου από σφαίρες τμήματος του πιλοτηρίου όσο και το τμήμα της γδαρμένης πτέρυγας έχουν στο μεταξύ εξαφανισθεί από τις εικόνες του Google. Ουσιαστικά, δεν μπορείτε πια να βρείτε φωτογραφίες θραυσμάτων, εκτός από τα πολύ γνωστά καπνίζοντα ερείπια του αεροπλάνου.

Εάν ακούτε τώρα τις φωνές από την Ουάσιγκτον που μιλούν για ένα πιθανό τραγικό λάθος/ατύχημα», αυτό που απομένει είναι το ερώτημα ποια ήταν η φύση αυτού του «λάθους» που διαπράχθηκε εδώ. Δεν προτίθεμαι να περιπλανηθώ στο πεδίο των υποθέσεων, αλλά θα ήθελα να προσκαλέσω και άλλους να εξετάσουμε το εξής: Το ΜΗ17 έμοιαζε, στον τρίχρωμο σχεδιασμό του με το αεροπλάνο του Ρώσου προέδρου Πούτιν, το οποίο βρισκόταν «κοντά» στο Μαλαισιανό. Στους αεροπορικούς κύκλους «κοντά» θεωρείται κάπου ανάμεσα στα 150 με 200 μίλια. Επίσης ας λάβουμε υπόψη μας σχετικά και την κατάθεση της κ.Γιούλιας Τιμοσένκο, που ήθελε να εκτελέσει τον πρόεδρο Πούτιν με ένα Καλάσνικοφ.

Αλλά αυτά παραμένουν σκέτες εικασίες. Οι ριπές βλημάτων όμως στο πιλοτήριο του Μαλαισιανού ΜΗ17 ασφαλώς δεν είναι εικασίες.”

Μετάφραση Μ.Στυλιανού, από τη Global Research

ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ:

Peter Haisenko in Cockpit of Condor DC 10
By Peter Haisenko                       
The tragedy of Malaysian MH 017 continues to elude any light of clarity being cast over it. The flight recorders are in England and are evaluated. What can come of it? Maybe more than you would assume. Especially the voice recorder will be interesting when you look at the picture of a cockpit fragment. As an expert in aviation I closely looked at the images of the wreckage that are circulating on the Internet.
First, I was amazed at how few photos can be found from the wreckage with Google. All are in low resolution, except one: The fragment of the cockpit below the window on the pilots side. This image, however, is shocking. In Washington, you can now hear views expresssed of a “potentially tragic error / accident” regarding MH 017. Given this particular cockpit image it does not surprise me at all.
Entry and exit impact holes of projectiles in the cockpit area
Source for all photos: Internet
I recommend to click on the little picture to the right. You can download this photo as a PDF in good resolution. This is necessary, because that will allow you understand what I am describing here. The facts speak clear and loud and are beyond the realm of speculation: The cockpit shows traces of shelling! You can see the entry and exit holes. The edge of a portion of the holes is bent inwards. These are the smaller holes, round and clean, showing the entry points most likeley that of a 30 millimeter caliber projectile. The edge of the other, the larger and slightly frayed exit holes showing shreds of metal pointing produced by the same caliber projectiles. Moreover, it is evident that at these exit holes of the outer layer of the double aluminum reinforced structure are shredded or bent – outwardly! Furthermore, minor cuts can be seen, all bent outward, which indicate that shrapnel had forcefull exited through the outer skin from the inside of the cockpit. The open rivets are are also bent outward.
In sifting through the available images one thing stands out: All wreckage of the sections behind the cockpit are largely intact, except for the fact that only fragments of the aircraft remained . Only the cockpit part shows these peculiar marks of destruction. This leaves the examiner with an important clue. This aircraft was not hit by a missile in the central portion. The destruction is limited to the cockpit area. Now you have to factor in that this part is constructed of specially reinforced material. This is on account of the nose of any aircraft having to withstand the impact of a large bird at high speeds. You can see in the photo, that in this area significantly stronger aluminum alloys were being installed than in the remainder of the outer skin of the fuselage. One remembers the crash of Pan Am over Lockerbie. It was a large segment of the cockpit that due to the special architecture survived the crash in one piece. In the case of flight MH 017 it becomes abundantly clear that there also an explosion took place inside the aircraft.
Tank destroying mix of amunititon
Bullet holes in the outer skin
So what could have happened? Russia recently published radar recordings, that confirm at least one Ukrainian SU 25 in close proximity to MH 017. This corresponds with the statement of the now missing Spanish controller ‘Carlos’ that has seen two Ukrainian fighter aircraft in the immediate vicinity of MH 017. If we now consider the armament of a typical SU 25 we learn this: It is equipped with a double-barreled 30-mm gun, type GSh-302 / AO-17A, equipped with: a 250 round magazine of anti-tank incendiary shells and splinter-explosive shells (dum-dum), arranged in alternating order. The cockpit of the MH 017 has evidently been fired at from both sides: the entry and exit holes are found on the same fragment of it’s cockpit segment!
Now just consider what happens when a series of anti-tank incendiary shells and splinter-explosive shells hit the cockpit. These are after all designed to destroy a modern tank. The anti-tank incendiary shells partially traversed the cockpit and exited on the other side in a slightly deformed shape. (Aviation forensic experts could possibly find them on the ground presumably controlled by the Kiev Ukrainian military; the translator). After all, their impact is designed to penetrate the solid armor of a tank. Also, the splinter-explosive shells will, due to their numerous impacts too cause massive explosions inside the cockpit, since they are designed to do this. Given the rapid firing sequence of the GSh-302 cannon, it will cause a rapid succession of explosions within the cockpit area in a very short time. Remeber each of these is sufficient to destroy a tank.
What “mistake” was actually being committed – and by whom?
Graze on the wing
Because the interior of a commercial aircraft is a hermetically sealed pressurized chamber, the explosions will, in split second, increase the pressure inside the cabin to extreme levels or breaking point. An aircraft is not equipped for this, it will burst like a balloon. This explains a coherent scenario. The largely intact fragments of the rear sections broke in mid air at the weaker points of contstruction most likely under extreme internal air pressure. The images of the widely scattered field of debris and the brutally damaged segment of cockpit fit like hand in glove. Furthermore, a wing segment shows traces of a grazing shot, which in direct extension leads to the cockpit. Interestingly, I found that both the high-resolution photo of the fragment of bullet riddled cockpit as well as the segment of grazed wing have in the meantime disappeared from Google Images. One can find virtually no more pictures of the wreckage, except the well known smoking ruins.
If you listen to the voices from Washington now who speak of a “potentially tragic error / accident”, all that remains is the question of what might have been the nature of this “mistake” perpetrated here. I am not given to hover long in the realm of speculation, but would like to invite others to consider the following : The MH 017 looked similar in it’s tricolor design to that that of the Russian President’s plane. The plane with Presdient Putin on board was at the same time ”near” Malaysia MH 017. In aviation circles “close” would be considered to be anywhere between 150 to 200 miles. Also, in this context we might consider the deposition of Ms. Tymoshenko, who wanted to shoot Presdient Putin with a Kalashnikov.
But that this remains pure speculation. The shelling of the cockpit of air Malaysia MH 017, however, is definitely not.
ΠΗΓΉ: http://www.anderweltonline.com/wissenschaft-und-technik/luftfahrt-2014/shocking-analysis-of-the-shooting-down-of-malaysian-mh17/
Κατηγορίες: 'Αρθρα. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση