Η ΛΟΥΦΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ

Η λούφα και η παραλλαγή…

Κορυφαία έκφραση της δημόσιας διοίκησης στην Ελλαδα. Ανικανότητα, καιροσκοπισμός, προχειρότητα, αδιαφορία, ημιμάθεια, λαμογιά και όλα αυτά διανθισμένα από ιδεοληπτικές παρωχημένες μπουρδολογίες ώστε να διατηρηθούν αναλλοίωτες οι καταστάσεις και να θολώσουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά τους…

Τυπικό παράδειγμα παράλογης αντίστασης σε οποιαδήποτε ορθολογική αλλαγή στον εκπαιδευτικό χώρο είναι ο σκόπιμος παραγκωνισμός και η συκοφαντική υπονόμευση του διεθνούς προγράμματος PISA (Programme for International Student Assessment – Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών ) που διεξάγεται ανελλιπώς από το 1997 στις 30 και πλέον χώρες μέλη του ΟΟΣΑ (http://www.iep.edu.gr/pisa/). Η μόνιμα δυσμενής συγκριτική κατάταξη του εκπαιδευτικού μας συστήματος αποδίδεται βέβαια… σε συνωμοσία, αλλά και στις ιδιαιτερότητες της χώρας, που δεν μπορούν να ερμηνεύσουν (sic!!!) δεκάδες ερευνητές και πανεπιστημιακά ινστιτούτα (ξένα και εγχώρια) παρά τα τόσα χρόνια -από το 1990- ερευνητικής εμπειρίας!!!

Εκπαιδευτικοί, συνδικαλιστές και Υπουργείο συστηματικά αγνοούν και ηθελημένα παραγκωνίζουν τα ερευνητικά αποτελέσματα και, βέβαια, λυσσαλέα επιμένουν στην υπερρεαλιστική πραγματικότητα της «δωρεάν παιδείας». Στα πλαίσια αυτά και οι μελλοντικές αγωνιστικές κινητοποιήσεις για ένα …καλύτερο αύριο.

“Στο εξωτερικό τα αποτελέσματα των αξιολογήσεων της PISA τροφοδοτούν εκτενή πρωτοσέλιδα στις εφημεριδες και είναι βάση σοβαρών συζητήσεων στα κοινοβούλια, στην τηλεόραση και στην εκπαιδευτική κοινότητα, καθώς αποτελούν τις κατευθυντήριες οδηγίες για ουσιαστικές βελτιώσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ο “εξυπνότερος λαός του κόσμου”, το μόνο που ξέρει σχετικά με την PISA, είναι (και αυτό εκ παραδρομής) οτι η Φινλανδία έχει το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα… Κάτι είναι και αυτό. Ακόμα καλύτερο όμως είναι το: “Ολοι στον Δρόμο!”.

(Αναδημοσίευση από επιστολή φίλου, καθηγητή βιολόγου)

ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΞΑΝΑ

Κατηγορίες: 'Αρθρα. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση