ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ, Η ΘΕΜΙΣ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΟΥΛΑΣ

Η Θέμις Κατασκευαστική ελέγχεται από τη Δικαιοσύνη για το υπέρογκο κόστος έξι φυλακών της χώρας.

Αν δείτε στον δρόμο σας ένα γκρι μεταλλικό Audi Quatro Turbo (από αυτά που σπανίως κυκλοφορούν πλέον), πείτε στον οδηγό του «με γεια σου»! Το πιθανότερο είναι να το οδηγεί ο γραμματέας του υπουργείου Δικαιοσύνης, Νίκος Κανελλόπουλος. Αλλά μπορεί πάλι να έχει και συνοδό οδηγό κι εκείνος να αναπαύεται στο πίσω κάθισμα. Σε κάθε περίπτωση, το αυτοκίνητο αυτό το πληρώσαμε όλοι από την τσέπη μας μόλις την εβδομάδα που πέρασε. Και για να μην το μάθει ίσως και ο πολιτικός του προϊστάμενος, ακούστε τι έκανε ο «δαιμόνιος» γραμματέας.

Ως γνωστόν, ήδη από το 2010 ακόμη και ο πρωθυπουργός ή ο Αρχιεπίσκοπος οφείλουν να κινούνται με αυτοκίνητα ιπποδύναμης «το πολύ» μέχρι 1.600 κ.εκ. Τα μέλη της κυβέρνησης –πόσο μάλλον οι γραμματείς υπουργείων– ο ίδιος νόμος τα υποχρέωσε (για προφανείς λόγους) να επιλέξουν αυτοκίνητα μέχρι 1.400 κ.εκ. Ο κ. Κανελλόπουλος, όμως, κατάφερε να… ξεπεράσει τον νόμο. Ο φίλος του κ. Βασίλης Χανδακάς, ο οποίος τυγχάνει πρόεδρος της (εποπτευόμενης από τον κ. Κανελλόπουλο) «Θέμις Κατασκευαστική», αγόρασε εκείνος για λογαριασμό του και για λογαριασμό του κ. Κανελλόπουλου ένα Audi Turbo 1,8 με ιπποδύναμη 163 ίππους! Με απλά λόγια, μια δημόσια ανώνυμη εταιρεία ανέλαβε να πληρώσει (προφανώς με χρήματα δικά μας) ένα αυτοκίνητο που βάσει νόμου όχι μόνον δεν δικαιούται ο γραμματέας του υπουργείου Δικαιοσύνης, αλλά –το χειρότερο– βρήκε και τον τρόπο για να μην το μάθει κανείς. Και τούτο, διότι ποιος θα ενδιαφερθεί, βέβαια, για μια απόφαση ενός Δ.Σ. μιας Δημόσιας Α.Ε. από τις αναρίθμητες της χώρας;

Η απόφαση αυτή, ωστόσο, βρίσκεται στα χέρια της «Κ». Και αν κάτι αποδεικνύει το πόσο καλοί φίλοι είναι οι κ. Κανελλόπουλος και Χανδακάς είναι το αιτιολογικό της απόφασης, που αναφέρει ότι το αυτοκίνητο θα το μοιράζονται! Θα το χρησιμοποιούν, λέει, μόνο «για μεγάλα ταξίδια εντός Ελλάδος και όχι εντός λεκανοπεδίου». Τυχόν απάντησή τους ότι το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο και στοίχισε «μόλις» 8.095 ευρώ δεν… απαντά, γιατί ειδικώς ο κ. Κανελλόπουλος προτίμησε την περίεργη αυτή οδό για να το αποκτήσει και, κυρίως, αν δικαιούται βάσει νόμου ένα υπηρεσιακό όχημα… γρηγορότερο και από αυτό του κ. Σαμαρά…

Στα χέρια της «Κ», όμως, βρίσκεται και άλλη μία περίεργη απόφαση του Δ.Σ. της «Θέμις Κατασκευαστική», η οποία (παρεμπιπτόντως υπενθυμίζεται) ελέγχεται ήδη από τη Δικαιοσύνη για το υπέρογκο κόστος έξι φυλακών της χώρας. Με πρόταση του κ. Χανδακά, μόλις προ δεκαπενθημέρου, το Δ.Σ. της «Θέμις» ενέκρινε την πρόσληψη του κ. Δημήτρη Σκαρίπα ως προϊσταμένου της νομικής υπηρεσίας της εν λόγω εταιρείας. Σας θυμίζει κάτι αυτό το όνομα; Ο συγκεκριμένος δικηγόρος βρίσκεται σε εκκρεμοδικία, κατηγορούμενος ότι έχει διαπράξει το κακούργημα περί «καταχραστών του Δημοσίου» και μόλις τον προηγούμενο Ιούνιο υποχρεώθηκε σε εγγυοδοσία 50.000 ευρώ και απαγόρευση εξόδου από τη χώρα για ένα σκάνδαλο της ΔΕΠΑΝΟΜ (της άλλης κατασκευαστικής του Δημοσίου).

Το ερώτημα λοιπόν είναι: Από όλους τους δικηγόρους της Ελλάδας, τι ήταν αυτό άραγε που έκανε τον κ. Χανδακά να προσλάβει στη «Θέμις» τον συγκεκριμένο ποινικολόγο; Να έχει άραγε ανάγκη από εργασία; Μα το βιογραφικό του αναφέρει ότι εργάζεται παράλληλα όχι μόνο στη νεοσύστατη «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.» (επίσης δημόσια), αλλά και ως ειδικός επιστημονικός συνεργάτης της γ.γ του υπουργείου Εργασίας κ. Αννας Στρατινάκη.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Έντυπη

Κατηγορίες: 'Αρθρα. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση